14 de març 2010

II pujada a la Foradada

El mati va començar força fred i amb dubtes de si agafar màniga llarga o curta tot i que ni havia que estaven mes preocupats per si tenien que córrer en calçotets… Una vegada més tot eren nervis i ganes d’anar al lavabo mentre la imponent paret de la forada ens esperava escalfant-se amb les primeres hores de sol.

Tan marxadors com corredors ja estàvem preparats a la plaça del Coc amb la musica del control de sortida que feia despertar les cames. La sortida no es va fer esperar i a les 8:25 ja corríem costa amunt i ja sobrava tota la roba, els marxadors no van trigar a seguir les nostres passes i en poca estona tots bufàvem en la durísima pujada de la campana... tot i que la Pilarin, la Mercedes i en Jose Maria ens volien demostrar que tampoc ni havia per a tant.

Un cop superada la Foradada i sense gaire temps per gaudir de les sempre espectaculars vistes començava el rapidísim i tècnic descens fins al Coco de Jordi, per tornar a remuntar fins a Matarodona, pujada en la que ja es començaven a notar les cames una mica pesades i feia que en la baixada de retorn les caigudes comencessin recordar-nos de guardar una mica els turmells que ens havien de portar fins a l’arribada.

Després de passar per segona vegada pel Coco de Jordi, i si no trobaves cap drecera… quedava la última pujada fins al Pantano dels Coloms i a partir d’allí ja tot baixada només interrompuda per la pujada al Cristo que a diferencia de l’any passat no et deixava somiar amb la meta, ja que encara ens esperaven gairebé 4 quilometres travessant el poble amb la sorpresa final d’haver de fer els últims metres per la vora de la platja amb la agradable sensació (agradable si no portéssim 24 km a les cames) de sentir com les petxines es trencaven i cruixien sota els nostres peus. I ja com a traca de final de festa, creuar la platja des de la vora fins al passeig, segur que només eren 30 o 40 metres però amb els peus enfonsant-se en la sorra la sensació era la de travessar un desert.

Tot això ho vam oblidar només creuada la meta i agrupar-nos poc a poc marxadors i corredors per anar a recuperar forces a base de galeres, musclos, cervesa i pernil.

Finalment els corredors de la cursa van completar els prop de 25 km i 1300m de desnivell positiu en unes fantàstiques posicions:

18 JORDI VIDAL PEREZ 2 h 33 min 0 seg
20 LLUC BARBERA ARASA 2 h 35 min 14 seg
76 EDUARD CABALLERO PADILLA 3 h 3 min 40 seg
110 JOSEP TOMAS BARBERA 3 h 14 min 20 seg
123 AUGUST TOMAS ABADAL 3 h 17 min 34 seg
142 PAU ALBESA TOMAS 3 h 25 min 0 seg

I els marxadors i sobretot les marxadores encara van fer millor paper creuant la meta després de 15 km de recorregut i d’haver coronat la foradada els:

4 VANESSA RUIZ MARTINEZ
5 NOELIA BARBERA ARASA
26 MARIA JESUS TOMAS BARBERA
27 ANGELINA SANCHEZ GASCON
28 NATALIA CABALLERO PADILLA

29 DANI TOMAS VALLDEPEREZ
31 MARC ARASA MASIA
66 ANGEL ANDRES CASTELLANO

Fins a la propera i ja sabeu.