10 d’abril 2012

Volta per l'Aneto i Maladeta

SETMANA SANTA; NEU I MÉS NEU

La primera idea era fer la tradicional travessa per setmana santa, però el temps i la neu ens va fer dubtar i vam decidir fer una ruta de dos dies per l'Aneto. El primer dia vam fer el Pico de Alba, un dia esplèndid amb molt de sol i molta calor, i també amb força gent. Arribem al coll de paderna, fem la canal, una mica de cresta i cap avall al refugi. La renclusa es troba força plena, sobretot de francesos i austríacs. L'endemà enfilem cap a l'Aneto però el mal temps al Portillón ens fa decidir anar cap a la Maladeta. Espectacular!!! neu, neu i més neu pols, finestres amb sol i una companyia immillorable.
La nostra sorpresa va ser que a l'hora de sopar vam compartir taula amb dos muntanyencs i bons coneixedors de la muntanya catalans, escriptors i professors als qui hem d'agraïr les fotos que us mostrem (ens les han fet ells i són precioses, moltes gràcies Jordi i Ander). Va ser un plaer compartir aquesta excursió amb valtros.
La resta de setmana; sol, pluja i més neu!!!
Salut, cames i bones traces (que encara hi ha neu...)

Jordi i Vane
(perdoneu però no sé ordenar les fotos...)